דף הבית » 3 טיפים לקידום אורגני
טכנולוגיה

3 טיפים לקידום אורגני

3 טיפים לקידום אורגני

קידום אורגני הוא אחד הכלים החשובים ביותר בשביל להבטיח שהעסק שלכם יוכל להתקיים. היום עבור כל עסק שיש קיימים עוד שלושה מתחרים, לעיתים אף יותר. הבעיה בעולם העסקים היא שרוב העסקים מוצאים את עצמם סגורים תוך פחות משנתיים. עם זאת, יש נקודה אופטימית באופן והיא שיווק אונליין ופתיחת המסחר לאופן בינלאומי. בניית אתר היא מלאכה שיכולה להיות מורכבת, אבל היא מהווה רק את התשתית. לצרוך קידום האתר עליכם לייצר קידום אורגני. איך עושים את זה נכון?

תוכן – כתיבת תוכן שיווקי ומאמרים אינפורמטיביים היא אחד הכלים שיכולים לסייע לכם להגיע לדירוגים הראשונים בגוגל. כדי לכתוב תוכן שיווקי באופן טוב, עליכם לדעת איך עובד האלגוריתם של גוגל. יש היום מספר פרמטרים אשר ישפיעו על הדירוג שלכם לפי גוגל. בגדול, עליכם להטמין מילות מפתח בתוך המאמרים ולגרום לטראפיק עבור כל מי שנכנס לאתר שלכם. למעשה, גוגל בודקת כמה זמן אנשים שוהים באתר הבית שלכם, אם הכניסות הן כניסות של מספר שניות בודדות זה לא יתרום לכם לקידום. מצד שני, אם אנשים שוהים באתר שלכם יותר מכמה דקות זה אוטומטית משפר את הדירוג שלכם בגוגל. לכן, גם עיצוב האתר הוא חשוב לא פחות מאשר התוכן, עליכם לדאוג לכם שללקוח יהיה נוח ככל הניתן.

מיתוג מעסיק – מיתוג מעסיק הוא קידום אורגני אשר הפך למאוד פופולרי בשנים האחרונות. חלק מהעסקים מבצעים מיתוג מעסיק מבלי לדעת זאת בכלל, וזאת על ידי תודעת שירות גבוהה. מיתוג מעסיק הוא היחס שלכם כלפי העובדים, התנאים שלכם ואיך זה בא לידי ביטוי מצד העובדים. כאשר עובדי החברה שלכם מרוצים מהמקום בו הם נמצאים, מספיק שהם אומרים לכמה חברים על השירות שלכם או המוצרים שלכם. במקרים כאלה, האינפורמציה עוברת מפה לאוזן ותורמת לשיווק העסק שלכם. זה אמנם נשמע לכם מינורי, אבל מדובר על שיווק מאוד יעיל כי הוא יכול לעבוד לשני הצדדים. כמו כן, כולנו פעילים ברשתות החברתיות וכאשר עובדי החברה שלכם מציינים את החברה שלכם לטובה ברשתות החברתיות זה גם עובד כמו שיווק אורגני. 

פעילות ברשתות החברתיות – בסופו של דבר כולנו נמצאים ברשתות החברתיות. כאשר אתם פעילים ברשתות החברתיות אתם צריכים לדעת בדיוק מה אתם עושים. מה זה אומר? פעילות ברשת מחייבת אתכם לשמור על המוניטין של העסק שלכם. כאשר אתם נותנים שירות לקוחות טוב ללקוחות שלכם דרך הרשתות החברתיות, זה שומר על מוניטין העסק. כמו כן, כל עוד אתם פעילים ברשת זה אוטומטית יכול להגיע ללקוחות הפוטנציאליים. לכן, פעילות ברשת החברתית מצד החברה חייב להיות מקצועי, רשמי ושלא ייפגע במוניטין שלכם. גם אם לקוח דיבר בצורה בוטה כלפי המוצרים שלכם, עליכם לדעת איך להיפטר ממוניטין שלילי ולאו דווקא לתקוף חזרה – זה הכי גרוע.