דף הבית » איך לבנות אתר בחינם?
טכנולוגיה

איך לבנות אתר בחינם?

איך לבנות אתר בחינם?

היום כל עסק שמכבד את עצמו צריך שיהיה לו אתר. האתר מהווה בית עבור הלקוחות, ברגע בו יש להם מקום דרכו הם יכולים לקבל את כל האינפורמציה הנדרשת, ככה יהיה להם יותר נוח לתקשר איתכם. אתר זה אלף בית של כל עסק, עסק ללא אתר הוא עסק עתיק שפוגע במוניטין של עצמו. הבעיה העיקרית אצל רוב העסקים היא שלא כל עסק יכול להרשות לעצמו להוציא אלפי שקלים על עסק ועל אחסון. יש לנו פיתרון עבורכם, בניית אתר באופן עצמאי. 

תבניות מוכנות

היום כדי שתוכלו לבנות אתר אתם לא צריכים ידע בשפת תכנות כזאת או אחרת, כל מה שאתם צריכים לדעת הוא איך לעצב את האתר שלכם באופן הבסיסי ביותר. היום יש לנו אתרים כמו וויקס או אתרי וורדפרס אשר מציעים לנו תבניות מוכנות של אתרים. אנחנו באמצעות גרירה יכולים לעצב את האתר איך שבא לנו, למעשה יש כבר עיצוב כמעט שלם בחלק מהתבניות, כל מה שאנחנו צריכים לעשות הוא לבחור את התבנית ולהוסיף את התוכן הרצוי.

מדובר על ממשקים מאוד נוחים, אבל גם כאן כדאי לכם למצוא איך להפוך את העסק שלכם לייחודי יותר. גם כאן אתם צריכים ללמוד (ניתן ללמוד באופן חינמי) איך לעצב את האתר שלכם באופן המושך ביותר. עיצוב הוא חלק מקידום אורגני, עיצוב הוא הרושם הראשוני שאותו אתם מותירים על כל גולש באתר. אם העיצוב שלכם הוא מרשים, כנראה שהלקוח יהיה סקרן להישאר. 

חשוב להדגיש, יש הרבה אפשרויות חינמיות שתוכלו למצוא כאשר מדובר על וורדפרס או וויקס. כאשר אנחנו בוחרים באחת התבניות אנחנו צריכים לדעת מהן ההשלכות שיש לכך. יש תבניות שהן מאוד מוגבלות והן יהיו החינמיות. עם זאת, כאשר אתם רוצים להרחיב את האופציות שלכם עליכם יהיה לרכוש את אחד המסלולים שיש לתוכנות להציע לכם. כמו כן, בכל מקרה אתם צריכים לרכוש דומיין כיוון שאתם לא רוצים שיופיע לכם שם המותג בכתובת האתר. 

שימו לב, במהלך בניית האתר יש לכם את האפשרות להוסיף דפים חדשים, להוסיף תמונות חינמיות, להוסיף תוכן וכמובן אפשרויות קידום SEO אשר תוכלו לעשות לבד או בליווי מקצועי. חשוב לדעת איך לקדם את האתר שלכם כמו שצריך, רק בדרך הזאת תוכלו לבלוט החוצה. השמועה שאתרי וויקס וורדפרס אינם מקודמים היטב בגוגל הוא מיתוס אשר נוצר על אנשים שרוצים לבנות לכם אתרים. ברגע בו יש לכם תוכן טוב באתר, נתוני גלישה מעולים ושירות לקוחות טוב, אתם יכולים להתקדם מהר מאוד. אז איך בעצם מתחילים? כבר בהתחלה אתם לא צריכים להוציא אף שקל, אתם יכולים לבנות את האתר שלכם עד שהוא שלם לחלוטין, רק אז תוכלו לרכוש את הדומיין והשרת ולהוציא את השרת שלכם לפועל.