דף הבית » איך להקים קמפיין שיווקי?
טכנולוגיה

איך להקים קמפיין שיווקי?

איך להקים קמפיין שיווקי?

כדי להקים קמפיין שיווקי אתם יכולים לבחור בחברה אשר תלווה אתכם מתחילת הדרך ועד לסופה, או שתעשו את זה לבד. אם לומר את האמת, כאשר מדובר על קידום ממומן כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבנות תוכנית שיווק ולעקוב אחריה. במקרה בו תוכנית השיווק לא עובדת כראוי, יהיה עליכם לשנות את הפרמטרים ובהתאם לכך לעקוב אחר הקמפיין. ריכזנו לפניכם מספר טיפים להקמת קמפיין שיווקי מוצלח.

קהל יעד

הדבר הראשון שאתם רוצים לעשות הוא למצוא את קהל היעד שלכם. מציאת קהל היעד לא צריכה להיות מורכבת מדי. כל מה שאתם צריכים לדעת הוא מה טווח הגילאים אשר נעזרים בשירותים שלכם. לדוגמא, אם אתם אינסטלטורים, טווח הגילאים שאנחנו נרצה לחפש יהיה החל מגיל 28, בדרך כלל גברים, ועד גיל 45. הסיבה לכך שאנחנו לא נרצה גיל מבוגר יותר הוא בגלל שלרוב אנשים מעל גילאי 45 פחות יהיו מחוברים לרשתות החברתיות שם אנחנו משווקים את עצמנו. על הקמפיין שלכם להיות כמה שיותר ספציפי, לכם גם חשוב לבחור את המיקום בו תרצו שהקמפיין יופיע. אם אתם עובדים במרכז הארץ, עליכם יהיה לבחור ערים במרכז הארץ אשר שם אתם מעניקים שירות.

יצירת תוכן שיווקי 

כאשר אנחנו מדברים על קמפיין שיווקי אתם צריכים להבין דבר אחד חשוב, הלקוח מדלג על עשרות פרסומים בכל יום. עליכם לדעת איך אתם הופכים את הקמפיין שלכם למיוחד, אתם צריכים למשוך את הקהל שלכם במבט של כמה שניות בודדות. את זה תוכלו לעשות באמצעות תמונה שונה בנוף, תוכן שיווקי והעלאת הבעיה שיש לאותו לקוח. התוכן שלכם הוא מה שייקבע מי ילחץ על המודעה או לא.

יצירת קשר

ברגע בו הלקוח כבר לחץ על המודעה שלכם אתם לא רוצים לסרבל אותו עד ליצירת קשר אתכם. עליכם לתת מענה זמין ללקוח, בין אם מדובר על השארת הודעה או מספר טלפון אליו הוא יוכל לחזור. ברגע בו הלקוח מסתבך באתר שלכם, סביר להניח והוא תוך מספר דקות ילך לאחד המתחרים שלכם. 

כמה עולה ליווי מקצועי?

המחיר אותו תשלמו עבור ליווי מקצועי ינוע בין 1,000 ש”ח לחודש ועד 2,000 ש”ח ברוב המקרים. יש מקרים חריגים לכאן ולכאן. אבל זה לא הסכום שאתם משלמים בלבד. הסכום שציינו הוא הסכום אותו אתם משלמים עבור השירות של בעל המקצוע. מלבד לכך, יהיה עליכם להוסיף סכום לפי בחירתכם לצורך הקמת הקמפיין. אם ניקח את פייסבוק לדוגמא, עלות קמפיין יכולה לנוע בין 3$ ועד 20$ בממוצע ליום. המחיר יכול להיות עבור השארת פרטים, קליקים וכן הלאה. לכן, עליכם לדעת מה התקציב הכולל שלכם לפני שאתם בוחרים בליווי מקצועי של חברת שיווק.