דף הבית » מחפשים שינוי? מגוון מוצרים בריאים וטעימים לאורח חיים בריא
Uncategorized

מחפשים שינוי? מגוון מוצרים בריאים וטעימים לאורח חיים בריא

אם החלטתם שהגיע הזמן לעלות על אורח חיים יותר בריא ומאוזן, כל הכבוד! האמת היא שזה לא ממש קשה. הדרך עוברת בעיקר בשמירה על פעילות גופנית קבועה בהתאם לכושר שלכם, הימנעות ככל האפשר מהרגלים מזיקים ומתזונה נכונה. לא יזיק גם להפחית סטרס בחיים ולהעלות קצת חיוך על הפנים.

בכל מקרה, תחום התזונה הינו חיוני לשמירה על אורח חיים בריא מבחינה פיזית ונפשית כאחת. זה לא אומר שחייבים לעשות שינויים קיצוניים, אלא יותר לשים לב למה שאתם מכניסים לפה, ולשלב בתזונה שלכם מאכלים בריאים כמו פירות וירקות על בסיס יומי. בנוסף, כדאי להכיר כמה מוצרים בריאים שמהווים תוספת טעימה, ויכולים להוות תחליף לארוחות כבדות שיש בהן מרכיבים שלא ממש תורמים לבריאות ולגזרה שלכם. בשורות הבאות נביא מספר דוגמאות למוצרים כאלו מבית הרבלייף.

  • טאנג קוואי וקמומיל פלוס – זהו תוסף המכיל קמומיל ושורש טאנג קוואי, שביחד יוצרים חיזוק תזונתי התורם לאיזון של מערכות הגוף.טאנג קוואי ידוע ברפואה הסינית כבעל סגולות טובות, ומכיל מגנזים, סידום, ויטמינים מקבוצת B, שומנים חיוניים, ברזל ועוד.
  • משקה צמחי נמס בטעמים – מדובר במשקה המכיל קפאין עם תה ירוק ותה שחור, מעין תמריץ אנרגיה שאפשר לשתות אותו קר או חם. תמצית התה הירוק היא בעלת תכונות נוגדות חמצון הנלחמות בפעילותם של רדיקלים חופשיים, וכן ויטמין E העוזר לאיזון רמות כולסטרול וסוכר ולהפחתה של לחץ הדם. תמצית התה השחור עוזרת לחילוף החומרים, מקלה על עייפות ותורמת לפעילות הקוגניטיבית, ולכך מצטרף הקפאין שגם הוא עוזר למטבוליזם.
  • חטיף חלבון – יש לחברת הרבלייף מוצרים רבים, ולמי שכבר מתאמן ואוהב מתוק, כדאי להכיר את חטיף החלבון הטעים הזה, עם מאה ארבעים קלוריות, עשרה גרם חלבון ושישה עשר גרם פחמימות. הוא מספק אנרגיה לגוף ומועשר בויטמינים מקבוצת B.
  • פורמולה 1 אקספרס – זהו שייק פופולארי מאוד שמאפשר לשמור על בריאות גם אם נמצאים בנסיעות מחוץ לבית. הוא מכיל כשליש מתצרוכת הסיבים התזונתיים המומלצת ליום, ומועשר בויטמינים חיוניים, מינרלים וחלבון סויה. השייק מכיל עשרים ואחד ויטמינים ומינרלים, ושלושה עשר גרם חלבון, ומהווה תחליף מוגבל בקלוריות לארוחה.
  • הרבלייפליין מקס – תוסף מזון המכיל שמני דגים ממקורות ברי קיימא, עם חומצות שומן אומגה 3 המועילה לראייה, ללב ולמוח, לרמות תקינות של טריגליצרידים בדם וללחץ דם תקין.
  • אבקת משקה שיבולת שועל בטעם תפוח – אבקה טעימה המגדילה את הצריכה היומית של סיבי תזונה מסיסים, התורמים להפחתת כולסטרול, לפעילות מערכת העיכול, לעצירות ולשמירה על המשקל. האבקה גם מכילה קרניטין, חומצת אמינו העוזרת להפקת אנרגיה משומנים ולשמירה על המשקל.
  • קרדיט תמונה FREEPIK