דף הבית » המידע המלא על הלוואה בערבות המדינה
Uncategorized תוכן שיווקי

המידע המלא על הלוואה בערבות המדינה

קרדיט תמונה FREEPIK

עסק קטן או בינוני אשר נמצא בתחילת דרכו, צריך לא פעם הלוואה בשביל לעמוד על הרגליים ולמשוך אליו את הלקוחות הראשונים אשר כבר ידאגו אל התזרימים. אבל לא תמיד כל כך קל לקבל את ההלוואה הנחשקת הזאת. הרבה פעמים העסק צריך לעבוד ממש ממש קשה בשביל להוכיח לאחרים שהוא יגדל ויתפתח בצורה רצינית באמת. בשביל לעודד עסקים קטנים וגם בינוניים, המדינה מאפשרת לקחת הלוואה בערבות של המדינה, אבל לשם ההלוואה הזאת יש צורך לעבור המון אישורים ולהוכיח שאתם באמת יכולים לעמוד בכל ההוצאות אשר קשורות אל ההלוואה.

מי יכול להגיש בקשה?


הלוואה בערבות המדינה לא מיועדת אל כל עסק. מדובר בתהליך שהוא מורכב אשר נדון עליו עוד בהמשך, הוא גם לא מתאים בכלל לכל אחד. קודם כל, הוא לא מתאים אל עסקים שהסתבכו בחובות, כאלה שיש נגדם תיקים בהוצאה לפועל או כאלה אשר עוברים תהליכי כינוס של נכסים או צווים של עיכוב יציאה מהארץ. המדינה לא ממהרת להעניק עוד הלוואות אל עסקים אשר כבר מסובכים בחובות עד הגג. שנית, ההלוואה תתאים יותר אל עסקים שהמחזור של העסקאות שלהם נמוך ממאה מיליון שקל בשנה שלמה. בנוסף על כל זה, המלווה יכול להשתלב באמצעות שני מסלולי הלוואה, הראשון הוא מסלול משולב אשר מאפשר לכל העסקים הקטנים לכסות את כל הפערים התזרימיים שיש להם. השני הוא מסלול הלוואה ממש מהיר אשר במסגרתו מעניקים אל מבקש ההלוואה, הלוואה של כמאה אלף שקלים.

איך מגישים את הבקשה?


קודם כל אתם צריכין להכין תוכנית עסקית, בשלב הראשון אתם צריכין להכין תוכנית עסקית עם עשרה עמודים אשר מסבירה על העסק. חשוב מאוד להתייחס אל ההיסטוריה של היזם ואל התזרימים שלו, כולל תחזית עתידית עד לשלוש שנים. יש צורך חשוב להביא גם את הנתונים המוכחים כמו השיווק, התמחור של המוצרים והשירותים, השימושים בהלוואות ועוד. עם התוכנית העסקית, יש צורך גם להכין ולצרף את המסמכים הרלוונטיים. הבקשה נבדקת מול כל כלכלני הקרן. בשלב לאחר מכן בודקים את הבקשה אשר הוגשה מול הכלכלנים אשר תפקידם לבחון את כל הבקשות של העסקים הקטנים והבינוניים.

שלבים אחרונים


ברגע שהמנהל של הקרן מקבל את כל המידע הרלוונטי, צריך לאשר את הבקשה בצורה חלקית או בכלל לדחות אותה. לאחר מכן עוברים לבדיקה ישירה מול הבנק, לאחר שהבקשה מאושרת על ידי הכלכלן, היא עוברת לטיפול מיידי של הבנק. את ההלוואות אפשר לקבל בבנקים של חברות לאומי, אוצר החייל, מזרחי טפחות ומרכנתיל. כאשר המבקש של ההלוואה בערבות המדינה זכאי לבחור רק באחד מהם. המנהל של הבנק הנבחר בודק בצורה יסודית את התוכנית העסקית במטרה להגיע להחלטה אם לאשר או לדחות, או במקרים מסוימים גם לאשר חלקית.

רוצים לשמוע עוד על הלוואה בערבות המדינה? כנסו לאתר GLS פיננסים

הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום.






הכתבה בחסות Aramapp בניית אתרים קידום פרסום.