דף הבית » שוקלים רילוקיישן? אושן תלווה אתכם יד ביד
תוכן שיווקי

שוקלים רילוקיישן? אושן תלווה אתכם יד ביד

קרדיט תמונה FREEPIK

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במספר היחידים, הזוגות והמשפחות שבוחרים לבצע רילוקיישן למדינה אחרת. לכל אחד יש את הסיבות שלו (יציאה למטרות עבודה, השקפת חיים ועוד). המשותף לכל אלה זו העובדה שהם צריכים לקבל ייעוץ רילוקיישן שיעשה סדר ויאפשר לתכנן את היציאה מהארץ על הצד הטוב ביותר. בשורות הבאות נציג בפניכם את השירותים שיינתנו על ידי נציגי החברה שלנו שילכו אתכם יד ביד, עד ההתאקלמות בבית החדש. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתהיה לכם נחיתה קלה.

שילוח בינלאומי

שילוח החפצים האישיים שלכם למדינת היעד עשוי להטריד את מנוחתכם. שכן, מדובר בתהליך מורכב שקשה לבצע אותו באופן עצמאי. אם אתם מזדהים עם אמרה זו, כדאי שתדעו שאנחנו כאן כדי להקל עליכם. יש לנו היכרות מעמיקה עם אפשרויות השילוח השונות, לדוגמא: שילוח אווירי, שילוח דרך הים ועוד. המומחים שלנו יעזרו לכם להגיע להחלטה אודות השילוח המתאים לכם ביותר, במטרה לבנות תוכנית מעבר שתכלול אריזה של המוצרים והכנת הניירת הדרושה. כך שבסופו של דבר, תוכלו להיכנס לבית החדש, כשהפריטים שלכם ימתינו שם. בפסקה הבאה נציג בפניכם שירות נוסף שיקל עליכם באופן ניכר. המשיכו לקרוא ותגלו את המידע הרלוונטי על תכנון מס לתושבים חוזרים .

ייעוץ מס

כידוע, חוקי המס משתנים ממדינה אחת לאחרת. לכן, עליכם לקבל ייעוץ מס לקראת רילוקיישן שיציג בפניכם את כל המידע שנוגע לחוקי המס שקיימים במדינת היעד. הייעוץ יאפשר לכם להכיר את השלכות המס של המעבר, כולל ניכויים, זיכויים והזדמנויות לתכנון מס שכדאי לנצל. חשוב לבצע את ההליך הזה, מכיוון שהוא יאפשר להגיע בשלב מוקדם להחלטות מושכלות בכל הנוגע להתנהלות עם תשלומי מיסים ויפחית את הסיכוי להיתקל בהפתעות כלכליות בעתיד.

ניהול נכסים בחו”ל

מציאת בית שמתאים לצרכים שלכם זה לא עניין של מה בכך. אנו מכירים בעובדה זו מקרוב. לכן, נציע לכם לקבל את השירות המקצועי שלנו שיאפשר למצוא את הבית המתאים ביותר. נדגיש שהשירות שלנו כולל את ההליכים הבאים:

  • איתור דירות להשכרה באזור שבו אתם רוצים להתגורר
  • תיאום והכנת סיור וירטואלי בנכסים פוטנציאליים
  • עריכת הסכם שכירות וניהול משא ומתן מול המשכיר
  • בדיקה מקיפה של הנכס טרם הכניסה אליו ועוד

אחסנה

מי שרוצה לעשות רילוקיישן צריך למצוא פתרון אחסנה נגיש שיאפשר לשמור את הריהוט הנותר במחסן ייעודי בארץ. אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בהקשר זה. כך שנסייע לכם בבחירת גודל המחסן, המיקום שלו ונבדוק שמדובר בחברת אחסנה בעלת היתר וביטוח מתאים.

מילים אחרונות לסיום

מעבר לחו”ל מחייב הסתייעות מצד המומחים של חברת אושן רילוקיישן שיסייעו בתכנון ההליך ויאפשרו לכם להגיע לביתכם החדש במינימום מאמץ. פנו עוד היום לקבלת ייעוץ ותהיו בטוחים בכך שתקבלו את השירות הטוב ביותר.