דף הבית » ריצוף חוץ משיש – הקיפו את עצמכם ביופי
תוכן שיווקי

ריצוף חוץ משיש – הקיפו את עצמכם ביופי

קרדיט לתמונות: "ריצוף חוץ משיש" אדריכלות Eran Binderman Rama Dotan צילום Studio Smadar עודד סמדר

האם יצא לכם לבקר אי פעם במגדל פיזה באיטליה? או בארמון הטאג’ מאהל בהודו? שני המבנים העתיקים והמפורסמים האלה, יחד עם הפרתנון ביוון, אנדרטת וושינגטון בארה”ב ועוד רבים אחרים – הם מבני שיש מופלאים, המציגים לראווה את התכונות המדהימות של השיש, בעיקר כאשר מדובר על עמידות ויופי – גם בשימוש חיצוני. אבל זו רק אחת הסיבות שבגללן רבים בוחרים ריצוף חוץ משיש .

היופי של ריצוף חיצוני משיש

אבנים טבעיות, ביניהן שיש, מוסיפות יופי רב למרחבים חיצוניים במבנה: הן משמשות לריצוף וחיפוי של טרסות, חצרות, מרפסות וגינות, כיכרות ושבילים, אזורי בריכה ועוד. בזכות שילוב של טקסטורות ודוגמאות ייחודיות, ריצוף שיש מושך תשומת לב ויוצר אפקט מסוגנן בכל מקום בו הוא נמצא.

ריצוף שיש בפרויקט חיצוני

אריחי ריצוף שיש קיימים בגוונים וצבעים שונים. כך אפשר בקלות לבחור את הגוונים המדויקים לעיצוב המרחב החיצוני. אך בחירת אריחי שיש לריצוף חיצוני מבוססת לא רק על היבטים עיצוביים, אלא גם על רמת התחזוקה הנדרשת בהתאם לצרכי הפרויקט. לכן מקובל לבחור אריחים עמידים, בטוחים ובעלי מראה נקי במיוחד – כאשר מדובר על ריצוף חיצוני משיש. לצד זה, כדאי לוודא כי אריחי השיש קיבלו טיפול איכותי ומקצועי המספק להם הגנה בתנאי חוץ, השומרת על האיכות והמראה של השיש לשנים ארוכות.

ריצוף שיש למרפסת ואזורי ישיבה בגינה

מרפסות ואזורי ישיבה הם בין המרחבים הנפוצים ביותר לריצוף שיש, שמביא איתו מרקם מיוחד ודוגמאות מרתקות, שיוצרות חגיגה ויזואלית. כך אפשר ליצור בעזרת ריצוף שיש אפקט מסוגנן שהופך את המרחב החיצוני לאחד החלקים הבולטים והיפים ביותר בפרויקט.

ריצוף שיש למרפסת קטנה

אם יש לכם מרפסת קטנה, או גינה קטנה שאתם רוצים לרצף – תוכלו לבחור אריחי שיש בהירים בגווני לבן או שמנת, כחול בהיר ואפילו ורוד – הפועלים בהרמוניה עם המרחב, יוצרים אפקט של מרחב ואור.

ריצוף שיש לאזור הבריכה

שיש מתאים לחיפוי פנימי של הבריכה, כמו גם לסביבת הבריכה. כאמור, זהו חומר גלם עמיד במיוחד, שמסתדר מצוין גם עם מים. מגוון אפשרויות הצבע, המרקם והדוגמאות על גבי שיש לחיפוי בריכה הוא עצום והוא מאפשר לכם להעניק למרחב אופי ויופי שאי אפשר להתעלם ממנו.בנוסף, ניתן להזמין אריחי שיש עם גימור מונע החלקה ועם טיפול מיוחד ששומר עליהם מפני נזקי הסביבה, כדי לקבל רצפת שיש פונקציונלית ויפהפיה מסביב לבריכה ובתוכה.

סוגי שיש לריצוף חיצוני

  • טרוורטין – אבן עתיקה ומופלאה, המגיעה במגוון רחב של צבעים, מרקמים, דוגמאות וגימורים. מתאימה לריצוף חיצוני, חיפוי בריכה, חיפוי קירות חיצוני ועוד.
  • שיש קלקטה – לצד תדמית יוקרתית ומעודנת, שיש קלקטה יכול לשמש גם לריצוף חיצוני, חיפוי בריכות ועוד.
  • שיש קוורץ ורדה מונטו – אבן ירקרקה ומרהיבה, מגיעה במגוון גימורים ומתאימה לכל שימושי החוץ.
  • שיש בזלת – אריחי שיש בצבעים דרמטיים וכהים, עמידים וחזקים מאוד ולכן מתאימים לכל שימושי החוץ.
  • אוניקס – שיש מרהיב ובהיר, בגוונים שונים, המעניק לכל מרחב חיצוני מראה רענן וקורן.

בין אם אתם מרצפים את הרחבה החיצונית של הבית, את רחבת הבריכה של בית מלון, או טיילת עירונית – שיש הוא בחירה אידיאלית לריצוף חיצוני, בזכות העמידות האינסופית שלו, שלל אפשרויות גימור, עיצוב וצבע, שהופכות אותו לחומר גלם אידיאלי.

הוא יוצר אווירת יוקרה נקיה ונעימה, הוא שומר על יופי מרהיב לשנים ארוכות והוא מתאים לכל סגנון עיצוב שתבחרו.

חברת אבסולוטו מתמחה ביבוא ואספקה של אבן טבעית ושיש מרחבי העולם באיכות בלתי מתפשרת ומגוון רחב של אפשרויות, בליווי ייעוץ של מומחים לעיצוב עם שיש. נשמח ללוות את הפרויקט הבא שלכם עם בחירה של השיש האידיאלי לריצוף חוץ.

לחצו למידע נוסף.