דף הבית » ד”ר עינת הולנדר, בעלת “בית עם תוכן” ומפעילת ילדים מבוקשת, מספקת להורים טיפים מנצחים לארגון יום הולדת מוצלח
בית

ד”ר עינת הולנדר, בעלת “בית עם תוכן” ומפעילת ילדים מבוקשת, מספקת להורים טיפים מנצחים לארגון יום הולדת מוצלח

צילום: שלי אבידור

את מי מזמינים?

בשנת 2022 חשוב שזה יהיה כבר מובן מאליו: מזמינים את כולם! גם אם הוחלט על יום הולדת בנות / בנים (משיקולים לגיטימיים כתקציב, מקום וכו’), דואגים שכל הבנות או כל הבנים יוזמנו. אף אחד לא נשאר מחוץ לחגיגה.

מה עושים עם מוזמנים אלרגיים?

ראשית, עשו בדיקה חוזרת: האם יש ילדים אלרגיים בקרב הקבוצה המוזמנת? בואו נתחשב בכולם, שירגישו שייכים ויוכלו לקחת חלק מלא באירוע בלי סיכון ובלי עוגמת נפש. שנית, אם נמצאו כאלה התייעצו אך ורק עם ההורים ולא עם ד”ר גוגל איזה כיבוד ניתן להגיש שכולם יוכלו ליהנות ממנו, כיום יש תחליפים לכל (ומארזי כיבוד אישיים הם אופציה נהדרת). כאמא לצליאקית אני בעניינים…

עד כמה לשים את הילד/ה שלי במרכז?

חשוב למקם את הילד/ה שלכם במרכז האירוע בצורה מעצימה אך תוך רגישות לרצון שלו/ה. אם הילד/ה מראה סימנים שמתחשק לו/ה להיות חלק מהאירוע כמו כולם, ופחות להוות מסמר האירוע, כדאי לכבד את הרצון הזה גם אם הוא פחות הולם את השאיפות האישיות שלנו, ולא להעמיס עליו/ה תשומת לב שאין ביכולתו/ה להכיל באותו רגע. לילד נינוח תהיה חגיגה מושלמת.

ההיצע עצום, איך בוחרים הפעלה מתאימה?

1) הטעם של החוגג/ת – לילדים חובבי יצירה וריקודים אציע את הפעלת “קשת בענן”, ולילדים ספורטיביים אני משדכת את “אולימפילנד”. חשוב שהילדים יתחברו וימצאו את עצמם בהפעלה, זה היום שלהם.

2) גיל הילדים – חשוב לסנכרן את הבחירה עם גיל המשתתפים כדי שההפעלה לא תהיה “גדולה עליהם”, ומנגד שלא ישתעממו. לכל שכבת גיל יש תוכן שרלוונטי לה יותר ויסחוף את הילדים. אני למשל עובדת רק עם גילאי 4 עד 9 ולכל הפעלה שלי יש טווח גילאים מדויק.

3) העונה – באביב ובקיץ הלקוחות שלי מתחברים מאד ל”מים בששון” שהיא הפעלה מרעננת וכן ל”חוויות עם עששיות” שלוקחת את האירוע לטבע שמתחת לבית. בעונת החורף אציע הפעלות אקטיביות כמו “אולימפילנד”, בהן הילדים פעילים ופחות פסיביים.

4) המקום – יש הפעלות שמתאימות למרחב פתוח (הפעלת המים וסיור העששיות שלי הן כאלה), יש שהולמות רק מקום סגור (אצלי למשל “קשת בענן”), וניתן למצוא כאלה שמתאימות גם וגם (כמו הספורטיבית שלי – “אולימפילנד”).

5) התקציב – מה שזול עלול לעלות ביוקר, מנגד אין סיבה לשלם 2,000 ש”ח על הפעלה שלא מצדיקה את עצמה.

מה חשוב שהמפעיל יספק?

מפעיל שמכבד את עצמו (ואתכם) יספק: הזמנת עבודה מסודרת, ביטוח, מעטפת שירותית: במקרה שלי היא כוללת גם מסר אישי מוקלט לילד/ה יום לפני האירוע, הזמנה דיגיטלית מעוצבת, מלוא הפרסים לאירוע, תמונות מן האירוע.

מזל טוב!