דף הבית » איך נשאיר את הבית שלנו מסודר?
בית

איך נשאיר את הבית שלנו מסודר?

איך נשאיר את הבית שלנו מסודר?

היום כל דירה כמעט, במיוחד באזור המרכז, היא דירה לא גדולה במיוחד. כאשר אנחנו גרים בשכירות וגם אם זה המבנה שלנו יש לנו ילדים שמתרוצצים לכל עבר, אנחנו רוצים לחזור בסוף היום לבית נקי. איך עושים את הקסם הזה? מה שרובנו עושים הוא מנקים פעם בשבוע במקרה הטוב או מזמינים מנקה פעם בשבוע עד חודש. בשאר הימים הבית מבולגן. בית מבולגן משפיע על היום שלנו באופן ישיר או עקיף, לא משנה עד כמה תחשבו שזה לא נכון. כאשר יש לנו סדר בעיניים, היום שלנו יראה הרבה יותר טוב ונהיה עם מצב רוח מרומם. 

הרגלים

הדבר הראשון אשר מבטיח סדר בבית הוא שינוי הרגלים. אתם קמים בבוקר, האם אתם מסדרים את המיטה שלכם? נסו יום אחד לקום בבוקר ולסדר את המיטה שלכם, אתם תראו בסוף היום שתיכנסו למיטה שההרגשה שלכם תהיה הרבה יותר שונה לחיוב. היה קצין אמריקאי מאוד בכיר שאמר שההרגל הראשון הוא סידור המיטה בבוקר. זאת למעשה המטלה הראשונה שלכם ביום, אם תצלחו אותה, כל היום שלכם יתחיל על רגל יום. מלבד לכך, איפה אתם מורידים את הנעליים? האם יש לכם מעמד לכלים השטופים? ברגע בו אתם תדעו שברגע שאתם משתמשים בפריט כזה או אחר, אתם מחזירים אותו מיד למקום זה יחסוך לכם 50% מעבודות הניקיון.

שואב אבק רובוטי

כבר התקדמנו עם השנים, אם המבנה שלכם מעלה אבק בכל פעם שלא בגללכם, תוכלו לרכוש באופן חד פעמי שואב אבק רובוטי. התפקיד של שואב האבק הוא למעשה לנקות את הבית שלכם בשעות קבועות, גם כאשר אתם לא נמצאים באזור. ברגע בו אתם תפעילו את המכשיר, אתם תראו כבר שיפור משמעותי בתנאים שלכם. המחיר של שואב רובוטי יכול להגיע לכמה אלפי שקלים, עליכם לדעת להתאים את שואב האבק בהתאם למבנה של הבית שלכם (מדרגות, שיפועים וכן הלאה). 

סדרו את הפריטים שלכם נכון

יש פריטים שנמצאים באמצע הסלון שלכם אבל אתם לא משתמשים בהם ביום יום. בואו נדבר בכנות, תסתכלו מסביבכם ותגידו באילו פריטים שמונחים לכם בסלון אתם באמת משתמשים. תמיד נוכל למצוא בבית שלנו כל מיני דברים זרוקים במקום כזה או אחר למקרה בו נצטרך אותם. למה שלא תעשו סדר לדברים שבמקרה תצטרכו? אם יש לכם מחסן בבית, המחסן שלכם מיועד בדיוק לפריטים אלו. נגלה לכם סוד, בדרך כלל הפריטים האלו לא יהיה בשימוש בכלל, וברגע בו תחליטו לסדר את המחסן הם יזרקו. 

ברגע בו הסלון שלכם, החדר שלכם, המקלחת שלכם מסודרת בהתאם לדברים שאתם משתמשים בהם ביום יום, יהיה לכם הרבה יותר מסודר בראש. ואם חלילה תצטרכו להשתמש באחד הפריטים שהכנסתם למחסן, אז תשתמשו בו ותחזירו אותו למחסן מיד לאחר מכן.