דף הבית » כל מה שצריך לדעת כדי לבחור את האוכל המושלם לכלב שלך
Uncategorized

כל מה שצריך לדעת כדי לבחור את האוכל המושלם לכלב שלך

קרדיט תמונה FREEPIK

דאגה לבריאות הכלב צריכה לכלול בין היתר דאגה לתזונתו. אי לכך, הדבר המרכזי והחשוב ביותר ברכישה של אוכל לכלבים יבוא לידי ביטוי בעובדה כי אכן מדובר על אוכל שיהיה מזין ומתאים עבורו. זאת בעוד כי ההמלצה המרכזית תהיה להתחיל בבדיקת אריזות המזון של האוכל, במטרה לבדוק מה הן מכילות, כאשר כדאי לוודא כי אכן מדובר על מזון עם חומרים טבעיים ואיכותיים. נוסף על כך, חשוב לבדוק כי לא הכניסו למזון חומרים שונים שעשויים לסכן את הכלב שלכם. יחד עם זאת, עליכם לזכור כי ישנם לא מעט חומרים שיכולים להופיע בתצורה של מספרים ואותיות, ובמידה ואינכם מכירים חלק מאותם הרכיבים, מומלץ לבדוק באינטרנט מהי משמעותם, וכמו גם מה היתרונות והחסרונות בכל רכיב. כמו כן, ניתנת בפניכם האפשרות לבדוק את טבלת הערכים אשר מוטמעת על גבי אריזת המזון של הכלב שלכם. במילים אחרות – עליכם לוודא כי הערכים התזונתיים של המזון אכן מספקים את הכלב שלכם בכל מה שנדרש.

בדקו את סוג המזון

ישנן לא מעט חנויות שונות אשר מייצרות סוגים שונים של אוכל לכלבים. זאת בעוד כי ההמלצה שלנו תהיה לוודא כי אתם בוחרים במותגים המובילים בתחום. על כן, חשוב לזכור כי חלק מהמזונות יהיו יבשים, בעוד כי החלק האחר יהיה דווקא מזונות רטובים יותר. כמו כן, חשוב לקחת בחשבון את העובדה כי לכלב כלב יש את ההעדפות האינדיבידואליות לו, ולכן מומלץ לבדוק מראש מה הכלב שלכם מעדיף. זאת בעוד כי לכל גודל וסוג של כלב יש סוגי מזון שמתאימים בדיוק עבור הצרכים שלו ולכן, מומלץ לבדוק לעומק ולאתר את סוג המזון המתאים ביותר לגודל וסוג הכלב שלכם. ישנם אף מוצרים המתאימים למגוון רחב של צרכים, כך שתוכלו למצוא מזון רפואי, אוכל היפואלרגני וכיוצא בכך.

לא לשכוח כמויות

לפני שאתם ממהרים להיכנס אל חנות חיות, חשוב לזכור כי ישנה חשיבות עליונה לבחירה נכונה של כמויות שכן, אמנם איכות וסוג האוכל הם פרמטרים חשובים, אבל חשוב לא פחות לוודא כי אתם רוכשים את הכמויות הנדרשות בהתאם לסוג וגודל הכלב שלכם. כך למעשה, תוכלו להיות בטוחים כי אתם רוכשים מזון בכמות מספקת, אך לא גבוהה יתר על המידה. זאת בעוד כי רכישה של כמות מאסיבית מדי עלולה להוביל למצב בו האוכל יאבד מרמת הטריות שלו יחד עם חלוף הזמן. יחד עם האמור, חשוב לדאוג לתזונתו של הכלב באופן קבוע ולברור מבין המזונות שהוא צורך, גם אם מדובר על פרק זמן בו החלטתם לצאת לחופשה ושלחתם את הכלב שלכם לשמירה בפנסיון כלבים ייעודי.