דף הבית » חמישה רעיונות יצירתיים למתנות ליום האישה
תוכן שיווקי

חמישה רעיונות יצירתיים למתנות ליום האישה

: Unsplash

אחד הימים החשובים והמהותיים ביותר במהלך השנה, אשר רלוונטי וחשוב לכולנו, הוא לא אחר מיום האישה הבינלאומי. את חיינו מקיפות נשים אהובות, בין אם הן בנות משפחה, חברות טובות, קולגות או אהובות רומנטיות. יום זה, לוקח חלק בלוח השנה שלנו מאז 1965, כמעט שישים שנים, פחות או יותר מאז שהחלו נשים בעולם לדרוש (ובצדק!) את זכויותיהן הכלכליות, הפוליטיות והחברתיות. מאז ועד היום אנו חותרים לייצר שווין מלא בין המגדרים ומכיוון ששווין זה היה רחוק מלהתקיים בעבר, עד לעצם היום הזה אנחנו מציינים את היום החשוב כדי לזכור שמקיפות אותנו נשים חזקות וחשובות ולהביע את הערכתינו כלפיהן.

ישנן דרכים רבות להביע אהבה ולהפגין אכפתיות וקרבה, על מנת להקל עליכם את הבחירה אספנו את חמשת המתנות היצירתיות והמיוחדות ביותר ליום האישה:

“וַתִּרְבִּי וַתִּגְדְּלִי וַתָּבֹאִי בַּעֲדִי עֲדָיִים…”

עוד מימי התנ”ך נהגו נשים בכל הגילאים לענוד תכשיטים יפים ומהודרים על אוזניהן, צווארן, ידיהן ופעמים רבות גם על אפן. ישנן סוגים רבים של תכשיטים שעשויים להתאים כמתנה לאישה יקרה, אך על מנת להפוך את השי ליצירתי ולא באנלי, עליכם להתאים את התכשיט, החומר ממנו עשוי וצבעי האבנים המשובצות (אם יש) לתכשיטים שכבר נמצאים ברשותה של מקבלת המתנה. היעזרו בתמונות בהן רואים את התכשיטים שכבר יש, ובחנויות התכשיטים היוקרתיות ודאי המוכרות והמוכרים יסייעו לכם להתאים את המתנה כמו כפפה ליד. אם בכוונתם לבחור תכשיט אשר משובצת באבן או אבנים, שימו לב למשמעויות האבנים השונות וסוגיהן, כוונה עמוקה לרוב שווה יותר מצבע מתאים. למשל, אבן אודם (באנגלית Ruby) היא מהיקרות והיפות שבין אבני החן ומשמעויות רבות לה.

פינוק בחמאם טורקי מבלי לעלות על טיסה

יום עיסויים בספא כמתנה לאישה אהובה הוא אינו שובר שגרה במיוחד, כבר שנים רבות שקיימים המון מכוני ספא ברחבי הארץ אשר מלאים עד אפס מקום ביום האשה. חידוש מרענן שעשה עלייה ארצה בתחום תענוגות הגוף, הוא החמאם הטורקי. כיום ניתן למצוא בישראל מספר מוגבל של מתחמי חמאם טורקי מושקעים ומפנקים, אשר בהם ניתן לבלות יום שלם, כזוג או בהפרדה מגדרית, ולא רק להנות ממתקני המתחם אלא גם לקבל מסאז’ טורקי מקצועי, משקאות, נשנושים וגם תוספות קטנות כמתנות (חלוק, נעלי ספא ועוד). זוהי מתנה מצויינת ומאוד יצירתית לנשים שעובדות קשה ומתזזות רוב יומן, מנוחה טהורה והרפיה נפלאה של שרירי הגוף התפוסים.

מארז מושלם לאישה מושלמת

זרי פרחים הם תמיד מתנה נעימה שכיף לקבל, אך לעיתים זר פרחים עשיר ככל שיהיה בפני עצמו אינו בהכרח מספיק כדי להביע את כל האהבה וההערכה שיש בליבנו כלפי אישה אהובה. על מנת להשלים את התמונה באופן יצירתי ומרגש ביותר, כדאי להעניק מארז שלם ומושלם שיביע את כל סרגל הרגש שיש בליבכם. מארז שכולל בקבוק יין אדום, בלון, שוקולדים משובחים ודובי מתוק יחד עם זר פרחים מושקע המורכב מפרחי טוליפ טריים בצבעי הקשת, ישמח ויעלה חיוך רחב על פניה של כל אחת מהנשים בחייכם.

ארוחת שף פרטית ורומנטית

אם אתם והאישה האהובה אשר לצידכם, טיפוסים של בית, שאוהבים את השקט והשלווה, הרגיעה על הספה והפרטיות המקסימלית, המתנה היצירתית שתתאים לכם ביותר היא ארוחת שף פרטית בביתכם. ישנם שפיות ושפים רבים שכיום מבשלים ומגישים ארוחת מהודרת ויוקרתית בביתכם, מבלי שתצטרכו לזוז מהספה. את התפריט השף יתאים לטעמכם ולטעמה של אהובתכם בצורה קפדנית ומדוייקת.

סדנת ‘הנדיוומן’

ישנן לא מעט נשים שפחות מתחברות למתנות חומריות או רומנטיות מאוד, לעיתים קרובות הן גם נשים עצמאיות וחזקות שאוהבות לעשות הכל בעצמן. לחברה, בת זוג, אחות או מכרה קרובה שתרצו לפנק בסדנה מחוץ לקופסא, אפשר להעניק סדנה מקצועית בה יקבלו ידע מעשי לגבי כיצד לקדוח, להתקין מדפים או חפצים אחרים בבית, לתלות תמונות, לתקן חורים בקירות ועוד.

כדי לשמח אישה אהובה וקרובה עליכם לחשוב היטב על אופייה, העדפותיה וכמובן אופי הקשר בינכם. כמו שישנן נשים שונות זו מזו כך גם המתנות הנעניק להן ישתנו מאחת לשניה. השקיעו מחשבה והביעו אהבה מעומק הלב, מגיע להן!