דף הבית » חופש באילת עם ילדים? אל תחמיצו את האטרקציות הכי שוות
תוכן שיווקי

חופש באילת עם ילדים? אל תחמיצו את האטרקציות הכי שוות

קרדיט תמונה FREEPIK

אילת היא ללא ספק עיר הנופש הכי תוססת הארץ, המציעה מגוון אטרקציות לכל המשפחה, ומתאימה במיוחד לחופשה בלתי נשכחת עם ילדים. אכן, העיר מציעה שפע של אטרקציות  מהן כל משפחה יכולה לבחור את האטרקציות שמתאימות לה, מביקור במצפה התת ימי ועד טיולי טרקטורונים במדבר.

האטרקציות באילת עם הילדים ששווה להכיר 

מתוך שלל אטרקציות באילת לילדים, לפניכם רשימה של כמה מהאטרקציות היותר שוות:

פארק המצפה התת ימי

בראש סוגי אטרקציות באילת  לילדים עומד ללא ספק המצפה התת ימי עם מגוון גדול ומרשים של אקווריומים, בהם שלל מיני דגה המאפיינת את הים האדום ופעילות שניתן לפרוש על שלושה ימי חופשה. האקווריומים יאפשרו בין היתר לילדים לראות מקרוב כרישים, צבי ים, דגי ליצן, אלמוגים צבעוניים ועוד יצורים מרתקים. בנוסף לאקווריומים הענקיים, הפארק מציע גם שנרקול בבריכה פתוחה, הצטרפות  לצלילה עם חתולי ים או צבי ים, הצטרפות להאכלת צבי ים או כרישים, אולם קולנוע תלת ממדי ייחודי מסוג בארץ, סדנאות יצירה, סיורים מודרכים, משחקים מאתגרים ועוד.

ריף הדולפינים

בהיותה צמודה לים האדום, אילת מציע שפע של פעילויות מים לילדים, כמו ריף הדולפינים שבדרום העיר. בריף הדולפינים אתם וידלכם תוכלו לצפות בדולפינים מקרוב, ללמוד על התנהגותם, ואף להשתתף בפעילויות מיוחדות כמו שחייה עם דולפינים. מדובר בחוויה ייחודית שתישאר עם הילדים לכל החיים, אותה מלווה צוות מקצועי ומיומן.

טיול ג’יפים וטרקטורונים

מלבד ים, אילת גם מוקפת במדבר הררי מרהיב ביופיו, בו כל המשפחה תוכל לסייר עם טיולי  ג’יפים וטרקטורונים המוצעים במגוון מסלולים ומאפשרים ליהנות מהנופים המרהיבים של המדבר, בדרך ייחודית ומהנה. ניתן לבחור טיולים המתאימים לכל גיל, החל מטיולים רגועים ועד טיולים אתגריים יותר.

מתחם NINJA KING 

אם יש לכם ילדים מפוצצים באנרגיה שחייבים לפרוק אותה, כדאי לכם להגיע למתחם נינג’ה שבמלון המלך שלמה. מדובר על מתחם נינג’ה חדשני עם מתקנים מתקדמים לחוויה פיזית מהנה ומאתגרת, מתאים לילדים מגיל שש עם מתקנים ברמות קושי שונות.

ממלכת הילדים החדשה

אם כבר מדברים על רשת ישרטול ועל מלון המלך שלמה, כדאי לקחת את הילדים למתחם ממלכת הילדים הממוזג ורחב הידיים המציע שלל פינות יצירה ופעילות לילדים קטנים וגדולים. במתחם הילדים יוכלו לבלות באופן עצמאי בזמן שאתם נהנים ממשקה צונן ליד הבריכה. הקטנים ייהנו ממתחם של ג’ימבורי, סדנאות, משחקים, תחפושות ופינות יצירה, בעוד שהילדים היותר גדולים יכולים לבלות בחדר מולטימדיה חדשני עם עמדות של משקפי מציאות מדומה, פלייסטיישן, אקס בוקס ועוד. 

קרדיט תמונה FREEPIK