דף הבית » ארוחה מנקניקיות איכותיות
תוכן שיווקי

ארוחה מנקניקיות איכותיות

קרדיט תמונה FREEPIK

אם יש מנות שאהובות במיוחד על ילדים אלו הן ללא ספק נקניקיות אותן ניתן לאכול בלחמנייה, על שיפוד מעל מדורה, וכן בצלחת לצד סלט, פירה או צ’יפס ועוד. יחד אם זאת, בכדי שילדיכם יזכו בארוחה מזינה חשוב לקנות עבורם נקניקיות עוף מובחרות ממקור מומלץ העשויות מבשר עוף אורגני ואיכותי.

מגוון מתכונים לנקניקיות

אם חשבתם שנקניקיית עוף הולכת רק בתוך לחמנייה עם קטשופ וחרדל, דעו שאתם טועים ובגדול. למעשה יש הרבה מאוד מתכונים שמשלבים בתוכם נקניקיות שיעניקו לכם ארוחה חמה, קלה וטעימה, כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:

  • שוקרוט- תבשיל טעים ומשביע, בו מטגנים קלות בסיר רחב עם שמן זית בצל קצוץ, גזר וכרוב חתוכים לרצועות. מחכים עד שיצאו הנוזלים ואז מוסיפים לתבשיל בירה, שמיר, פלפל שחור, מלח ומעט סוכר, מערבבים ומאדים שתי דקות. כעת מוסיפים לסיר תפוחי אדמה מבושלים, ונקניקיות חתוכות, מבשלים למשך רבע שעה ומגישים.
  • נקניקיות בציפוי טמפורה- לוקחים נקניקיות, חוצים ומשפדים לאורכן, מערבבים בקערה אבקת טמפורה, פפריקה מתוקה ומעושנת, מלח ופלפל ומוסיפים בהדרגה תוך כדי טריפה מי סודה עד שמתקבלת בלילה אחידה. טובלים מכל הצדדים את שיפודי הנקניקיות בבלילה ומכניסים לסיר עם שמן לטיגון עמוק עד להזהבה. מגישים עם מיונז וקטשופ.
  • גולאש תפוחי אדמה ונקניקיות- ארוחת צהרים פשוטה להכנה שכולם אוהבים. בסיר כבד מטגנים עד לצריבה קלה קוביות קטנות של בצל ותפוחי אדמה, כעת מוסיפים שום כתוש, פרוסות של נקניקיות לצד פלפל שחור, פפריקה מתוקה ומלח, מוסיפים מים ומבשלים לרבע שעה.
  • נקניקיות מוקפצות- מתכון שכול הילדים אוהבים, מהיר וקל. לוקחים ווק ושמים בו כל סוג של ירק אהוב להקצפה, כמו רצועות בצל, כרוב, קישואים, גזר, גמבה, כרובית, בצל ירוק, שום, ועוד. מקפיצים עם מעט שמן זית, מוסיפים נקניקיות חצי מבושלות ומקפיצים. כעת מוסיפים נודלס שהוכנו בצד ומקפיצים ומערבבים עם רוטב סויה, רוטב צ’ילי חמוץ מתוק, ומגישים חם עם מקלות אכילה.
  • וזה רק ההתחלה- יש עוד הרבה מתכונים טעימים ומשביעים להכנת נקניקיות עוף, ביניהם משה בתיבה, פסטה עגבניות ונקניקיות, קנלוני נקניקיות, ועוד.